Holistisch, Spiritual, Life Coach. Coaching vanuit Gods Liefde!
Johannes 15:8 Mijn Vader wordt verheerlijkt wanneer jullie rijkelijk vrucht dragen

Tel:030-8779344

Genezen en bloeien in Gods Liefde!
  
Nieuw! video cursus

Cursus online 10 video’s, 8 uur onderwijs.
Energetisch Belevend Bijbel lezen.
bijbel-energie-kaft

Gratis e-book

toon_je_schoonheid_cover

Inschrijving
Archief
Behandeling

Spiritualiteit en Zingeving.
Vrede met God.
Vrede met jezelf.
Innerlijke rust.
Relaties.
Opruimen blokkades.
Burn-out.
Depressie.
Chronisch ziek.
Komen in je kracht.
Balans in business.
Lovefulness.
Onzekerheid.
Seksualiteit.
Angsten.
Mensenvrees.
Verslaving.
Verwerken trauma’s.
Hooggevoeligheid.
Paranormaal.
Energetisch genezen.
Holistisch genezen.
Handoplegging.
Doop in Heilige Geest.
Gaven Heilige Geest.
Horen van stemmen.
Entiteiten.
Bevrijding.
Reiniging.
Vrij zijn.
Worden wie je bent.
Bovennatuurlijke ervaringen.
Zinvol leven,
Zinvol sterven.
Vruchtbaar leven.
Vergeven.
Bijna dood ervaring.
Leef je droom.
Leren genieten.
Leren liefhebben.

Coaching tot transformatie 5 sessies.

Leef je droom, en genees jezelf en de wereld.
– 5 sessies van anderhalf uur. – Een helende reis met Jezus

(ook geschikt voor diepe innerlijke genezing van, pijn, schuld, verdriet, eenzaamheid, angst en psychosomatische klachten)

Leef de mooiste versie van jezelf – zonder angst en negatieve patronen uit je verleden.

deze heling ging zoveel dieper dan alles wat ik ooit daarvoor heb gedaan.”

Ten diepst is dit wat iedereen wil. Heerlijke vrij zijn om je mooiste zelf te leven zoals God dat heeft bedoeld.
Maar vaak belemmeren veel dingen ons om in onze bestemming te wandelen. Veel lichamelijke en emotionele klachten, angst, stress, vermoeidheid, burn-out, eenzaamheid, verdriet, schuld, komen ergens vandaan. Het verleden legt zo’n grote stempel op het heden dat we vast dreigen te lopen.
Je kunt dan bezig gaan met symptoom bestrijding maar dat lost het probleem niet op.
Ik nodig je uit om samen met Jezus naar de bron van je problemen te gaan en daar genezing te ontvangen in een intensieve helende reis met Jezus.

In vijf krachtige persoonlijke sessies van één op één ga ik je helpen om een hele nieuwe start te maken om in je goddelijke bestemming te wandelen. Tijdens deze sessies wordt helder waar je blokkades vandaan komen en nodigen we de Liefde van Jezus uit om juist daar heling te brengen waar de blokkades zijn ontstaan. Omdat die blokkades niet in ons hoofd zitten maar in de diepere lagen van onze ziel vindt de heling ook niet plaats via gesprek maar door Jezus via zegenend gebed uit te nodigen in de diepere lagen van onze pijn.
Elke sessie beginnen we met een gebed. Daarna volgt een afstemmingsgesprek onder het genot van een bakje koffie/thee. In dat gesprek vindt er ook vaak een gebedssessie plaats waarbij we elkaars handen vast houden en we samen in verbinding naar Jezus gaan.
Daarna nodig ik je uit voor een zegening op de behandeltafel. (niks is verplicht)

Werken met een behandeltafel.
Tijdens de sessies neemt een zegening op de behandeltafel een belangrijke plaats in. Tijdens deze diepgaande zegening nodigen we Jezus uit in de diepere lagen van je emotie en de diepere lagen achter je lichamelijke klachten. We gaan onder leiding van de Heilige Geest luisteren naar de diepere signalen van je ziel en lichaam.
Via zegenende aanraking/handoplegging op diverse plekken op het lichaam nodigen we Jezus uit de daaraan verbonden emotionele pijnen te helen. Ons lichaam zit vol herinneringen. Juist door zegenende aanraking kan het lichaam de opgeslagen spanning en emoties loslaten waar je met praten vaak niet bij kunt komen. Naast ons verstand draagt ook ons lichaam veel herinneringen met zich mee. Via triggers, zoals een geluid, geur, aanraking of gebeurtenis kunnen onderliggende diepe pijnen geraakt worden waardoor we blokkeren of juist veel te heftig gaan reageren vanuit onze pijn. Via de helende reis gaan we met die onderliggende pijnen aan de slag zodat ook de triggers verdwijnen.
De zegenende aanraking helpt je ook je weer te verbinden met je gevoel en je lichaam.
Veel mensen leven heel erg in hun hoofd en missen daardoor een stuk vreugde en echtheid.

Werken met olie zalving
“Jakobus 5:14 Als iemand ziek is, laat hij de voorgangers van de gemeente vragen bij hem te komen om met hem te bidden en hem namens de Here met olie te zalven.”
Onze huid is een van de gevoeligste organen. Aanraking is een heel belangrijk onderdeel van ons leven. Voor een baby is aanraking zelfs van levensbelang. Als we echter in ons jonge jaren niet voldoende positief en liefdevol zijn aangeraakt, missen we een belangrijke bevestiging in wie we zijn en ontstaat er een huidhonger. Vanuit die leegte gaan we compenseren en die liefdevolle aandacht op een ongezonde manier zoeken. Dat kan leiden tot vormen van verslaving.
Door negatieve en verkeerde aanraking kan er iets diep kapot gaan in ons zelfbeeld. Dat kan zorgen voor verharding, afsluiting en angsten.
Ook overgevoeligheid is vaak juist een reactie op gebrek aan veiligheid en liefde.
Tijdens de sessies bestaat er de mogelijkheid om te werken via oliezalving op de huid. Oliezalving komt in de Bijbel voor als vorm van gebedsgenezing. Tijdens een oliezalving lig je in ondergoed op de behandeltafel en worden delen van je lichaam onder zegenend gebed gezalfd met olie als beeld van de Heilige Geest. Je wordt afgedekt met een dekentje.
Het is ook mogelijk om te kiezen voor een plaatselijke zalving.
Deze vorm van zegening is niet standaard onderdeel van het traject maar je mag daar voor kiezen.

Wat is het resultaat?

  1. Je krijgt diepgaand inzicht in waar je belemmeringen vandaan komen en krijgt tools om hier mee om te gaan.
  2. Tijdens de helende reis leer je samen met Jezus genezing te brengen in pijnlijke en beschadigde gebieden in je leven. Je geeft liefdevolle aandacht aan jezelf op gebieden die lang geen aandacht mochten hebben. Hierdoor ga je jezelf veel meer heel voelen en meer liefde voor jezelf ervaren waardoor je meer energie zult ervaren en meer liefde kunt geven en uitstralen.
  3. Je leert naar je lichaam luisteren en lief te hebben en te gebruiken en in te zetten zoals God het heeft bedoeld. Hierdoor komt er balans en kan er diepgaande genezing plaatsvinden. Het bevorderd je gezondheid waardoor je meer energie hebt om je droom te leven. Je leert ook dat lichamelijke gebreken en ongemakken je niet hoeven te belemmeren om in je droom te leven.
  4. Je leert weer in contact komen met je mooiste zelf waardoor ook je diepste dromen en verlangen die van God zijn er weer helemaal mogen zijn. Vaak zijn die dromen onderdrukt door pijn en het gevoel hebben er niet te mogen zijn.
  5. Je leert op een diepere manier Gods Liefde kennen en gaat dieper de werkelijkheid van de Heilige Geest ervaren die je dagelijks wil helpen om je mooiste zelf te leven en je op een bovennatuurlijke wijze wil leiden en helpen.

Deze sessies kunnen bestaan uit de volgende onderdelen en wordt aangepast in het proces.
Er wordt steeds per persoon gekeken wat nodig is.

– Spiritual mapping.

In deze sessie brengen we je leven in kaart. Je sterke punten, zwakken punten, pijnlijke ervaringen en gebeurtenissen in je leven. Je angsten en belemmeringen. Wat is gekomen door je eigen leven en wat heb je gekregen van je ouders. Dit inzicht zal je helpen om heling te ontvangen.
Aan de hand van je levensverhaal gaan we kijken waar er verstoringen zijn gekomen en wat je sterke kwaliteiten zijn.
We gaan met name kijken naar patronen uit je jeugdjaren hoe die zijn ontstaan.

– Helende reis met Jezus,

In deze sessies gaan we samen met Jezus langs belangrijke gebeurtenissen van je leven vanaf voor je geboorte om daar vergeving, heling en herstel te brengen in Gods Liefde en kracht.
Deze reis gaat via zegening met aanraking die gekoppeld is aan emoties. De helende reis richt zich vooral op angsten, trauma’s, negatieve ervaringen, zelfbeeld enz. Ofwel beschadigingen in de ziel.
We gaan bezig met je basis waarden. Vaderliefde, moederliefde, zelfwaardering.
Als kind heb je gezonde onvoorwaardelijke vader- en moederliefde nodig om je eigenwaarde te ontwikkelen en in een veilige omgeving te leren ontdekken wie je bent en wat je kunt. Juist in de kinderjaren gaat er vaak al veel mis en ontstaat er een verstoring in je zelfbeeld. Tijdens de helende reis met Jezus gaan we hier diep op in.
Tijdens de sessies over vaderliefde en moederliefde gaan we ook schatgraven naar de verborgen talenten in je familie die jij in bezit mag nemen. Jij bent de drager van de goddelijke kwaliteiten van je voorgeslacht.
Deze sessies waarin we vader en moederliefde gaan door bidden en gaan werken aan een gezond en liefdevol zelfbeeld nemen vaak de meeste tijd in beslag tijdens dit traject.

-Holistische zegening van het lichaam, lichaamsdelen, organen en daaraan gekoppelde zegeningen en reiniging en toerusting.

Via deze sessie leer je in het lichaam te komen op aarde en je kwaliteiten, zintuigen, organen en je lichaam in te zetten, te heiligen en te gebruiken tot eer van God.
Deze sessie richt zich vooral op het fysieke deel van wie jij bent. Je lichaam als tempel van de Heilige Geest. Zalven van je natuurlijke gaven en talenten om deze in te zetten voor Gods koninkrijk.
Tijdens deze sessie is er ook ruim tijd om te bidden voor genezing van kwalen die je functioneren belemmeren. De helende reis maakt de weg vrij voor diepgaande lichamelijke genezing.
Deze sessie vindt meestal plaats aansluitend op het gebed voor herstel van zelfbeeld. Geest, ziel en lichaam mogen weer in harmonie komen tot een liefdevolle eenheid.

– Coaching voor toekomst en transformatie van je leven.

Tijdens deze sessie gaan we bezig met je toekomst en leer je een droom te ontwikkelen samen met God en hierin je eerste stappen te nemen. Je droom gaan leven en stappen in je goddelijke bestemming. Durven groter te denken tot vreugde van jezelf en tot eer van God en ten dienste van de samenleving. Je hebt iets te bieden en te geven. Jij kunt verschil maken.

Toerusting met de Heilige Geest.

Tijdens deze sessie krijg je persoonlijk onderwijs in de bovennatuurlijke gaven van de Heilige Geest en hoe jij die kunt inzetten in je persoonlijk leven op de wijze die bij jou past. De Heilige Geest is er om jou te dienen en te ondersteunen in je bestemming te komen.
Uiteraard ontvang je ook een krachtige zalving en gebed om deze gaven vrij te laten stromen in je leven.

In al deze onderdelen heb ik ruim ervaring en heeft God me gezegend in de afgelopen jaren om mensen te helpen te leven in vrijheid. Veel van dit onderwijs kun je ook gratis op mijn sites vinden of in video’s, via lezingen en cursussen kun je deze zegeningen ook gratis ontvangen.
Maar via dit traject waarvoor ik een vergoeding vraag ga ik me speciaal voor jou inzetten met al mijn kennis en ervaring en pas ik alles toe op jouw persoon, situatie en verlangens.

Een traject waarin jij helemaal centraal staat. Jouw droom en jouw verlangens gehoord en uitgewerkt worden en waar jouw persoonlijke pijn en verdriet en worsteling er helemaal mag zijn.
Een investering die je dubbel en dwars eruit haalt en onbetaalbaar is door het geluk wat je eruit haalt door in vrijheid in je bestemming te gaan wandelen.

Jij bent het waard in jezelf te investeren.
De sessie worden het liefst in vijf achtereenvolgende weken gegeven zodat je in de flow blijft.
Behalve de 5 sessies besteed ik ook extra tijd aan voorbereiding en uitwerking omdat ik de sessies voor jou precies op maat maak.
Heb je serieuze interesse in dit traject? Neem dan contact met me op via het formulier.

Gratis kennismakings gesprek

Ik bel je dan voor een telefonische intake en we bespreken de kosten met elkaar.

 

Testimonials van klanten die deze sessies hebben doorlopen]

Soms loop je helemaal vast in je leven, dan lijkt alles uitzichtloos en zwart. Hoe je ook probeert om eruit te komen, hoe hard je ook vecht, het lukt je gewoon niet om verder te komen. Het overkwam mij en ik had eigenlijk geen zin meer om verder te gaan. Heel mijn leven had ik gezocht naar ware en echte liefde. Maar hoe ik ook had gezocht, ik vond het nergens.

Als meisje van vijf had ik ooit een bijna doodservaring gehad waarin ik een glimp heb mogen opvangen van het hiernamaals en Gods liefde heb mogen ervaren. Een liefde die ik ben gaan zoeken in mijn ouders, in partners, in kerken en andere godsdiensten. Maar hoe ik ook zocht, ik vond de liefde niet.
Ik was me gaan afschermen en bouwde muren om mij heen. Ik leek een sterke onafhankelijke vrouw aan de buitenkant, maar binnen de muren was ik een klein meisje en huilde ik bittere tranen van verdriet. Ik had heimwee, heimwee naar die ene ware echte liefde en was verbitterd geraakt door de vele afwijzingen die ik in mijn leven had mee gekregen. Ik begreep niet wat ik hier op aarde deed en liep doelloos rond zonder enige grip op wat mij allemaal was overkomen in het leven.
Toen ik uiteindelijk ook lichamelijk ziek werd en vast liep in mijn zoveelste relatie, schreeuwde ik God om hulp. En Hij kwam. Hij bracht me bij Robert van Mierlo, een man die net als ikzelf gelooft in Gods oneindige liefde, maar ook buiten de kerkmuren keek. Dat voelde veilig. Robert bood me een helende reis met Jezus aan die ik met twee handen aanpakte. Het werden zes hele lange sessies waarin God me liet zien wie Hij was en wat Hij voor me in petto had. Steentje voor steentje brak Hij mijn muren af, tot Hij mijn hart bereikte. Het duurde lang voordat ik Hem echt kon toelaten. Maar toen ik dat uiteindelijk deed, veranderde mijn hele leven. Ik werd de Miranda, die Hij bedoeld heeft. Hij gaf me mijn unieke zelf terug en vulde mijn hart met Zijn ware en enige echte liefdesstroom.
Ik kan nu weer van mijzelf houden en zijn wie ik in wezen ben.
Ik durf weer te geloven dat alles in mijn leven is voorbestemd en dat God een plan met mij heeft.
Hiervoor hoef ik niets bijzonders te doen, alleen maar geloof te hebben in Gods oneindige liefde en die te aanvaarden.
Ik ben God immens dankbaar dat Hij me bij Robert heeft gebracht. Robert is de meest integere, pure en zuivere mens, die ik ooit op deze aarde ben tegen gekomen. Zijn aanrakingen, gebeden en zegeningen zijn gaven van God. Ik heb me geen moment onveilig gevoeld. Bedankt Robert voor al je engelengeduld, urenlange gesprekken en zalvingen. Door jou heen, heeft God me eindelijk weten te bereiken. Mijn hernieuwde ontmoeting met Jezus is een ervaring die ik nooit en te nimmer meer zal vergeten. Alle lof aan Hem die mij zo lief heeft, dat Hij persoonlijk af is gedaald om mij te helen. Dank je wel Jezus, dank je wel Robert,

Dank je wel! – Miranda.

———-

Annemiek liep lichamelijk en emotioneel vast. In haar zoektocht naar heling heeft ze eerst de helende reis met Jezus online gedaan. Dit maakte veel los en bracht al veel maar ze kwam er zelf niet helemaal doorheen. Ze heeft toen een traject in mijn praktijkruimte gedaan waarbij ze een diepe doorbraak en heling heeft mogen ontvangen.

Lieve Robert,
In mijn getuigenis mag ik vertellen hoe God mij op jouw weg bracht en daardoor “de helende reis met Jezus” mocht gaan maken. Dankbaar voor wie jij bent en wat je in mijn proces hebt mogen betekenen. Het is teveel om te benoemen en eigenlijk helemaal niet onder woorden te brengen.
Wat wij hebben wij een geweldige liefdevolle God!!
Hoe God wonderbaarlijk mijn wegen geleid heeft, en leidt. Na zes moeilijke jaren mocht er een heerlijke doorbraak komen in onze huwelijks crisis. God is zo wonderbaarlijk en geweldig. Na een tijd werden verwondingen zichtbaar door alles wat ik heb meegemaakt. Het leek op een vastlopen wat betreft energie en innerlijke pijn. Hier kon ik alleen niet goed door komen en enige hulp daarbij was wenselijk. Biddend zocht ik naar een weg. Hierin vertrouwend dat God wist wat ik nodig had. Mijn proces van genezing mocht starten met een beeld wat God mij liet zien bij het schoonmaken/ontdooien van mijn vriezer.
God sprak tot mij: ‘Zoals er een ijslaag zich bevindt om de elementen van de vriezer, zo bevindt zich om jouw hart ook een ijslaag, zo wil Ik komen en jouw hart genezen en vrijmaken.’
Bij het ontdooien van de vriezer gebruikte ik een klein kacheltje om de ijslaag te laten smelten. Zo keek ik naar dit proces en bedacht dat ik voor het ontdooien van de ijslaag om mijn hart ook warmte nodig zou hebben. Zo sprak ik met God en zei; hoe heeft U de ontdooiing van mijn hart bedacht?
Geen voorstelling kon ik mij er bij maken. Zo sprak ik: ‘Heer ik geloof dat ik warme liefde nodig heb om de ijslaag om mijn hart te laten smelten. Maar hoe gaan we dit doen??’. Hoe het verder zou gaan en wat God zou aanreiken wist ik niet. Het alles is boven bidden en denken gegaan!!
Zo wonderlijk!
Een aantal maanden later kwam ik de website “Leven in God” tegen waarvan ik het bestaan niet wist. Daar trof ik iets aan wat mijn hart prikkelde. Ik las over een online reis. “De helende reis met Jezus” Deze reis wilde ik gaan maken. Ik was er helemaal klaar voor. Gods voorbereidingen in mij bleek later. Zo begon ik en de genezing van mijn hart begon plaats te vinden. Het was voor mij op maat gesneden. God wist precies wat ik nodig had. Zo mooi!
Omdat er knelpunten waren waar ik niet goed doorheen kon heb ik daarnaast ook een aantal consulten gedaan. Daar ontmoette ik Robert  en samen met hem kon ik mijn reis verder maken. Zijn bewogenheid liefde en rustige benaderingen maakten dat ik me veilig en thuis voelde. Alles was goed. Hij mocht mij in Jezus Naam alles aanreiken wat mijn verwonde hart zo nodig had. De eenvoud en liefde waarin alles plaats vond waren als een warm bad. Op sublieme wijze sprak God door hem heen en reikte mij aan wat zo nodig was. Zo wonderlijk mooi.
Op de behandeltafel kwam ik terecht, en ik mocht ontvangen. Wat ik mocht ontvangen was warme liefde!! Warme liefde die de ijslaag om mijn hart liet smelten. Het nodige “lekwater” (tranen) kwam daarbij vrij. Zoals bij het ontdooien van mijn vriezer zo zag ik het gebeuren met mijn hart. Warme liefde bracht God mij door Robert heen. Veiligheid en troost omringden mij. Het gebeurde in alle eenvoud en rust. Wat heeft God mij naar een bijzondere plaats geleid! Wat bracht God mij bij een liefdevolle gebedstherapeut/helper. Voor mij was alles op maat gemaakt.
Met olie werd ik gezalfd. Steeds opnieuw mocht ik van God ontvangen door Robert heen. Zo gaf God mij mijn waardigheid weer terug. Er ontstond nieuwe ruimte in mij, inzichten en openbaringen stroomden. God liet mij in de ruimte staan en liet mij zien dat ik een sierlijke kroon ben in Zijn hand en een kostbaar Diadeem.
Hoelang had ik gezocht in mij kneuzingen verwondingen en pijn om daarin mijn schoonheid te vinden? Het was onmogelijk! Of toch niet?
God leidde mij en plaatste mij op de weg van Robert, mijn Agape Coach. Op deze weg tilde God mij uit boven alle verwondingen. Het was alsof ik door Jezus zelf verzorgd werd. Zijn warme liefde stroomde en bracht genezing in mijn hart. De zegenende aanraking en zalving maakten dat er zachtheid kwam. De ijslaag begon te smelten. Nog zoveel meer mocht ik ontvangen. Er kwam opnieuw een doorbraak in mijn/ons huwelijk. De genezing die gekomen was werd in mijn gezin opgemerkt. Zoals de elementen van de vriezer weer zichtbaar waren na het ontdooi proces. Zo werd ook mijn hart vrijgemaakt van hardheid verwondingen en pijn. Opdat het nieuwe hart wat ik/wij in Jezus hebben ontvangen zichtbaar zal worden.
Het is Zijn verlangen om ons in onze verwondingen te verwarmen, te omarmen en te genezen. Warme liefde ontvangen. Ik mocht het meemaken.
Lieve Robert, ik kan niet zeggen hoe dankbaar ik je ben. Je bent voor mij een enorme steun geweest. Met jou mocht ik de vele stappen naar overwinning zetten.
Mijn verlangen is dat God steeds opnieuw mensen roept om op “helende reis met Jezus” te gaan, waarin Hij jou wonderbaarlijk wil en zal gebruiken. Genezing van verwonde harten waarin Jezus heerlijkheid zichtbaar wordt.

Lieve zegen groet -Annemiek, Hephzibah

————-

Eli heeft een heel moeilijk en zwaar leven achter de rug. Dank zij Jezus heeft ze het kunnen overleven. Maar nu was ze helemaal op. Ze heeft het traject van 5 sessie doorlopen waarin ze hele diepe heling heeft mogen ontvangen van traumatische ervaringen uit haar verleden.

Het was een hele openbaring voor mij. Zo veel liefde….
Ik, mijn ziel, had dorst en honger naar de levende God. Ik was droog en leeg van binnen, maar jij lieve Robert, jij hebt mijn terug gebracht naar mijn Jezus, Herder van mijn ziel. Jezus mijn liefste, mijn beminnelijke Heer. Hij is alles wat mijn hongerige en dorstige ziel nodig heeft.
De helende reis met Jezus heeft mij geholpen tot een dieper inzicht te komen wie ik ben in Jezus en wie Hij is in mij.
Lieve Robert, jij bent een prachtig mens. Ik dank je voor wie je bent.
De helende reis met Jezus zou ik iedereen willen aanraden.
Je krijgt er iets heel moois voor terug en dat is veel, veel meer waard. Vooral voor de rest van je leven.
In Jezus verbonden. – Eli

—–

Na 30 jaren grasduinen in de alternatieve spirituele wereld waar onvoorstelbaar veel kaf tussen het koren zit kwam ik tot de conclusie dat ik nog steeds met een groot existentieel probleem zat. Na het lezen van de psychologische boeken “het miskende kind in jezelf” en “de mythe van een gelukkige jeugd” stelde ik vast dat mijn doen en laten nog steeds werd gestuurd door mijn traumatische kinderjaren… Toen ik via spiritueel aanbod in contact kwam met “leven in God” en geraakt werd door een pakkend getuigenis over het transformatietraject van 5 sessies voelde ik een duidelijke klik. Zo kwam ik dus bij Robert terecht waarbij ik me meteen op mijn gemak voelde. Zijn empathie, luistervaardigheid, oprechtheid, helend vermogen als kanaal van God, overtuiging, passie, eenvoud en integriteit maakte op mij een diepe indruk. Daardoor kon ik me volledig overgeven aan de helende sessies. Ik heb contact gemaakt met de pijn en het verdriet uit m’n baby- en kinderjaren en heb deze eindelijk in liefde en vergeving kunnen loslaten. Nadien voelde ik een diepe ontspannende rust en mijn hart liep over van ontroering en dankbaarheid. Mooi is dat!

Dank je wel Heer Jezus en dank je wel lieve Robert. Hartegroet – Marleen
—–

Ik heb met Robert de 5 sessies doorlopen. Al Jaren bleef ik maar tobben en malen over mijn verleden en mijn verhuizingen. Wist niet goed wie ik toen als jongetje was en waarom ik doorlopend onzeker was.
Met Robert ben ik stap voor stap, terug gegaan naar mijn geboorte! en zelfs nog naar daarvoor. Er kwam een rust over me en ik zag mezelf lopen als jongetje van nog geen 5 jaar en voelde liefde. Ik bleek geliefd, door mijn ouders maar ik voelde ook liefde. Dit had ik nog niet eerder gevoeld. Het was net of ik weer terug was in de tijd. Maar toch was ik gewoon op de healingbank bij Robert in Nieuwegein.
Elke sessie weer gingen we iets minder ver terug totdat we samen het idee hadden dat we alles lastige plekken wel beleefd hadden. Het ging best wel makkelijk en ik voelde me vrij om te sturen waar ik naar toe wilde. Doordat alles via Robert door Jezus werd gestuurd hoefde ik niet bang te zijn of het wel goed zou gaan. Je bent op dat moment in contact met de Bron die jouw beter kent dan wie ook.
Nu, enkele maanden na deze sessies kijk ik heel anders terug op mijn jeugdjaren. Geen angst en onzekerheid meer en geen vragen. Het was goed toen en het is goed nu. Het is afgesloten en kan nu weer vooruit kijken.
Een echte aanrader voor velen van ons. Dank je wel Robert. – Andre

—-

Nog niet eerder heb ik God zo aan het werk gezien. Hij geeft wat je nodig hebt en Zijn betrokkenheid op jouw leven wordt zichtbaar. Dat waar ik al 10 jaar tegenaan liep werd tijdens de sessies bij Robert haarfijn duidelijk en uit de weg geruimd, waardoor er blijvend meer ruimte is voor vertrouwen, blijdschap enz. Dit was mogelijk omdat Robert het alleen van Hem verwacht. Robert laat daarmee zien hoe geloven ook kan zijn en dat Gods liefde en genade zoveel groter zijn dan wij durven geloven. Als je verlangt naar meer van God, dan kan ik een bezoek aan Robert aanraden, zijn instelling is zuiver en zijn werk wordt gezegend.

Lieve groet,
Dinie

——

Lieve Robert,

Ik wil je uit de grond van mijn hart danken voor de fijne dagen die ik vorige week samen met jou in Jezus naam mocht doorbrengen.  
Ben nu enkele dagen terug thuis van een 5 delige helende transformatie met Jezus.  Omdat ik in België woon spraken we af om 5 sessies te verdelen over drie opeenvolgende dagen, zo kon ik me er helemaal diep in onderdompelen.
Eerst hadden we een gesprek over mijn kinder- en jeugdjaren, waarbij ik dadelijk voelde dat Robert heel aanwezig luisterde, waardoor ik me heel veilig en ontspannen voelde.  Daarna volgde dan de helende reizen met Jezus, en deze heling ging zoveel dieper dan alles wat ik ooit daarvoor heb gedaan. Ik kon echt pijn en gemis voelen van zoveel jaren terug, en dit verdriet werd met zoveel liefde geheeld.  Nu terug thuis voel ik echt dat er meer liefde en ontspanning in mezelf is, ik kan en mag mezelf omarmen helemaal zoals ik ben… Dit proces is een voortdurende groei, maar er zijn fundamentele stappen gezet en ik blijf me dagelijks verbinden met Jezus. Ik voel meer dan ooit dat Hij me zal leiden.
Robert doet dit werk met hele grote toewijding en liefde, voor mij is het duidelijk dat hij daarin helemaal geleid wordt door Jezus. – Helga

——-

Robert,
hart-handenJij gaf niet enkel met je handen en met heel je hart. Jij gaf met heel je persoon, alle tijd, alle aandacht, wat God je toevertrouwde om aan mij te geven: datgene wat ik meer dan nodig had. Net geen seconde te vroeg of te laat.
Zonder het te merken en met de beste bedoelingen was ik ver van mijn Schepper verwijderd geraakt. Ondanks het eerlijk zoeken..
En dan ineens word ik weer helemaal in het juiste perspectief geplaatst van geliefde dochter van God de Vader-Moeder.
Plots word ik helemaal gereinigd, genezen, witgewassen en word ik de mooie tempel van God’s Geest om in te wonen.
Dit alles vele malen gezegend door het Bloed van Jezus.
Robert, je hebt het prachtig gedaan. Ontspannen, zeker van jezelf en geïnspireerd, vol overgave. Niets zit je in de weg om God Zijn werk te laten doen. Zo zuiver. Precies op tijd, met alles rekening houdend en ook met gezag waar het nodig is. Dank je oprecht Robert – Franҫoise

——–

Ik volgde Robert al ruim twee jaar. Na mijn bekering had ik veel vragen over spirituele/ occulte zaken waar ik me voor bekering erg in verdiept had. Op site Leveningod.nl vond ik veel antwoorden met gerichte Bijbelteksten. Ik had al 1x consult gehad en een keer naar genezingsbijeenkomst bijgewoond, waar ik de Heilige Geest heel sterk ervaarde.
Twee maanden geleden ging het niet zo goed met mij. Ik heb Robert gemaild en ben begonnen aan de Helende Reis met Jezus, het traject van 5 sessies. We begonnen steeds met een gesprek en daarna liggen op de behandeltafel. Er kwam heel wat oud zeer naar boven. Ik heb ontzettend veel gehuild. In liefde en vergeving met God’s hulp heel veel los kunnen laten, veel bevrijding. In deze periode voelde het alsof ik boom was en alle takken die geen vrucht dragen afgesneden werden, wat echt pijn deed, maar nodig om te groeien en dichter bij God te kunnen leven. Het voelt alsof ik een reset heb gekregen. Ik speelde nog veel rollen en vertoonde heel erg ‘please gedrag’. Ik voel me nu lichter en blijer. Nu mag ik echt mezelf zijn en in God’s bestemming voor mijn leven gaan wandelen.
Bedankt Robert!
Liefs Martine