Ik nodig je uit voor een helende reis met Jezus naar het Licht.
Via dit consult gaat we samen met Jezus naar de diepere lagen van je ziel waar de pijn, eenzaamheid, verdriet en angst vandaan komt om daar heling te brengen.

‘Bij jouw gebeden voelde ik een grote last van mijn borst verdwijnen, oude vastgeroeste emoties vielen als dorre takken van mij af.- Armando’

Een helende reis met Jezus begint met een gebed en een gesprek waarin je aangeeft waarin heling nodig is. Soms is de aanleiding een lichamelijke kwaal, spanning stress of angst en weet je zelf niet goed wat de oorzaak is. Soms zitten mensen vast in negatief denken en komen er niet goed uit. God weet de oplossing.
Er is koffie/thee en een vertrouwelijke ontspannen sfeer.  Van daaruit nodig ik je uit voor de zegening waarin we Jezus en de Heilige Geest uitnodigen daar te genezen waar heling nodig is.

Via dit consult waarbij je op heel ontspannen op een behandeltafel ligt met kleren aan kun je jezelf volledig richten op het ervaren van Gods Liefde en deze laten stromen naar delen in je ziel/emoties die heling nodig hebben. Sommige mensen ervaren van alles gebeuren en anderen ervaren gewoon een diepe vrede.
Niet de ervaring is maatstafgevend voor wat er gebeurd. Ze uitgesproken zegening en handoplegging in Jezus naam werken altijd zegen uit.

‘Bij de zegeningssessie voelde ik zowaar Jezus handen in mijn handpalmen, wat een gezegend moment en magnifieke ervaring.’

We dragen allemaal pijnen vanuit het verleden met ons mee en hebben er mee leren omgaan. Of liever, we hebben geleerd er omheen te gaan, weg te drukken en het te camoufleren zodat niemand onze pijn kan zien.
Deze pijn zorgt er echter wel voor dat er allerlei onaangename blokkades en belemmeringen en onverwachte en ongewenste reacties en gedragingen zijn in ons leven als die pijnpunten worden aangeraakt.
Vaak gaat die weggedrongen pijn zich ook een weg zoeken in het lichaam en veroorzaakt het klachten.
Ik wil je uitnodigen niet langer van je pijn weg te lopen maar een helende reis met Jezus te maken naar die pijn toe zodat je eindelijk heerlijk vrij wordt en verder kunt zonder ballast.

‘Mijn echtgenoot en ik maken momenteel een zware en intensieve beproeving en een moeilijke emotioneel geladen periode door. Hierdoor voelde ik mij vermoeid en moedeloos. Doch na het consult bij jou voel ik mij rustig, vredig, vervuld van liefde en gezegend. – Doris’

Omdat die pijn meestal niet in ons verstand zit maar opgeslagen zit in onze emoties kom je met praten vaak niet verder.
Daarom heb ik een consult ontwikkeld die het zegenend bidden combineert met aanraking in Jezus naam,
Het is een consult waarbij ik als persoon een stapje naar achteren doe en Jezus en de Heilige Geest ruimte krijgen om je aan te raken in gebieden die heling nodig hebben.
Je bepaalt zelf in goed overleg op welke wijze je die aanraking in Jezus naam wilt ontvangen.
Soms zijn er overduidelijke klachten in ons lichaam die aandacht nodig hebben en waar diepere pijn achter verscholen ligt.
Soms is er alleen diepe pijn in onze ziel. Ook dan kan zegenende aanraking helpen om Zijn Liefde toe te laten.
Denk aan het vasthouden van je handen, handen zegenend op je hart, je buik, onder of bovenrug, schouders of hoofd.
Juist door tijd te nemen in Gods Liefde kan er diepe heling plaatsvinden waarbij je samen met Jezus oude pijn gaat opruimen door Gods Liefde en vergeving er in toe te laten.
Tijdens het gebed is er veel overleg en laten we ons leiden door wat er zich aandient en God openbaart door de Heilige Geest.

Vaak zijn er meerdere sessie nodig om helemaal tot de kern te komen. De Heilige Geest kan niet meer doen dan dat jij toe laat en wat kan op dat moment.
Het leren openen voor Gods Liefde en Hem toelaten in diepere lagen van onze emoties en pijn is voor velen nieuw en kost tijd. Soms moet eerst het lichaam zich vullen met Gods Liefde voor dat de volgende laag van de ziel geraakt kan worden. Het is echter een heerlijk en mooi en helend proces en meer dan de investering waard.
Het consult duurt ongeveer anderhalf uur waarvan we de tijd verdelen in gesprek en het zegenend gebed.
De prijs voor dit consult van anderhalf uur heb ik zo laag mogelijk gehouden en kost slechts € 85,-
Kom je voor het eerst dan betaal je de prijs voor een kennismakingsconsult van € 70,-

Het consult kun je aanvragen via het aanvraagformulier op deze site. Zie ook onderstaande link

Helende reis met Jezus

Mocht je nog vragen hebben dan kun je me ook bellen op 06-12933267. Als ik niet opneem kun je een boodschap inspreken.
Ik bel je dan zo spoedig mogelijk terug.

Testimonials


Hallo Robert, ik wilde je laten weten hoe het gegaan is na dinsdagmorgen.
De liefde overweldigde mij. De intense aanraking van Jezus was voelbaar. Verkramping, verdriet, eenzaamheid en afwijzing werden losgemaakt en rust en vrede kwamen ervoor in de plaats. Vooral de brug van het kleine, nu geziene, meisje naar de volwassen ik, raakte mij. Geïntegreerd. En dat is merkbaar in alles. Elke ( vermeende) vorm van kritiek, oneens zijn, afwijzing glijdt nu langs mij heen. Het raakt niet meer. En dat geeft zoveel ruimte omdat ik niet meer ” voorzichtig ” hoef te zijn. Ik heb een paar dagen verbaast, beetje verward rond gelopen. Een beetje mijn ” oude” zelf kwijt. Maar het nieuwe is zoveel beter, zoveel ruimer.
Ik ben God enorm dankbaar. De relatie is zoveel ontspannender geworden. Dank voor je inzet, betrokkenheid en liefde. Zoals jij Jezus weerspiegelt, zo wil ik ook zijn op mijn eigen unieke manier. Dank je !!! – Irene

—————–

Hallo Robert, nog ontzettend bedankt voor afgelopen woensdag. Wat bijzonder was dat en wat is er veel gebeurd! Al mijn klachten zijn volledig weg en daar ben ik zo ontzettend dankbaar voor en geniet ik ieder moment van. Ik bid dat meer mensen met vastzittende trauma’s en overtuigingen naar jouw praktijk mogen komen om volledige heling te ontvangen van Jezus. Het heeft voor mij onbeschrijfelijk veel gedaan en nieuwe inspiratie in mijn geloof gegeven. Geniet van je weekend! – Amy

———-

Robert, super dank voor de fijne sessie. Voel me stuk lichter lichamelijk en geestelijk. Je bent een geweldig therapeut die Jezus liefde en genezing door jouw echtheid en oprechtheid zo intens laat stromen. Dank voor weer een stuk bevrijding – Esther

———-

Lieve Robert,
Ik voel nog steeds de liefde van Jezus in mijn hart en heb nu ook weer een goed gevoel over mijn familie fijn he ?
Ik ben je heel erg dankbaar, mijn partner ook.
Ik ben nu steeds met mijn hart en niet met mijn hoofd.
Ik heb je boekje over Gods genade ook gelezen, erg mooi dank je wel!
De foto’s zijn ook prachtig!
Mijn zielepijn is weg. Mooi he!?
Ik laat Jezus mijn leven nu ontvouwen en ben vol vertrouwen.
Een liefdevolle groet – Maria

———-

Genezingssessie gehad bij Robert. Wat een geweldige ervaring!
 Ik deed de cursus ‘helende reis met Jezus online’ en maakte gebruik van de bijbehorende korting voor een healing sessie in zijn praktijkruimte daarna.  Een completering van ‘t geheel. Kon compleet mijn hart uitstorten en er kwam nog veel meer in ‘t licht van Jezus. Deze Robert is zo afgestemd, discreet, vakkundig en zo in Jezus aanwezigheid. Het geheel is een veilig, luisterend, vertellend, ondersteunend warm bad waarna je geheeld en verwarmd door medemenselijkheid en vol vertrouwen je reis naar je eigen Huis kunt aanvaarden.
Respect Robert! – Freya

———–

Robert is een zeer integere, rustige en prettige relatiegerichte man. Hij staat sterk in verbinding met Jezus Christus, onze Messias.
Ik heb diepe troost, heling en bevrijding mogen ontvangen van diepe emotionele wonden uit mijn jeugd, waar tal van hulpverleners niet toe in staat bleken, uit zijn healingsessies met Jezus. Ook mijn familie is vrij gezet van zware zonden.
De God van Israël gebruikt Robert op een bijzondere wijze. Een aanrader voor iedereen – David

———–

Ik ben n.a.v. de helende reis met Jezus bij Robert terechtgekomen en daar ben ik Jezus en Robert dankbaar voor…
Allereerst gingen Robert en ik samen in gebed om alles vanuit de Heilige geest te doen. Ik had veel vragen en deze werden beantwoord met Bijbelteksten erbij. Ik heb mijn hart een jaar geleden aan Jezus gegeven omdat ik chronisch ziek ben geworden en heel bang was om nog zieker te worden…
In dat jaar is er al erg veel veranderd in mijn hart, in mijn gezinsleven en in ons huwelijk. Ik ben ondanks mijn ziekte zoveel gelukkiger geworden en mensen merken het om me heen. De Heer leidt mij stap voor stap en brengt alles wat aandacht nodig heeft aan het licht.

Ik nam plaats op de behandeltafel. Alles in overleg wat voor mij veilig voelt. Bij het handen opleggen voelde ik de enorme kracht en warmte door me heen stromen. Er kwamen een aantal trauma’s naar boven waarvan ik niet wist dat ze zo diep zaten. Allereerst kwamen de angsten aan bod die ik opgelopen heb na een auto ongeluk. Robert sprak heling en genezing uit en ik voelde daarna een diepe rust komen. Toen Robert doorkreeg dat er iets met n baby’tje was, brak ik in tranen uit (zo nuchter als ik ben zou ik niet zomaar gaan huilen bij iemand die ik niet zo lang ken…) Tegenhouden lukte niet en t voelde veilig om het te laten gaan. Ik ben als baby bij de geboorte bijna gestikt nadat mijn moeder na 32 uur niet meer kon.. Ik werd met een tang gehaald en mijn vader is flauw gevallen. Ik scheen levenloos en paars in de handen van de verloskundige te liggen. Ze hebben me toen door elkaar geschud en een paar klappen gegeven waarna ik tot leven kwam. Ook kreeg ik steken in mijn linker oor tijdens de sessie. Als kind heb ik vaak oorontsteking gehad en bij het doorprikken van mijn oortjes hebben ze me toentertijd met z’n allen moeten vasthouden wat mijn moeder me vertelde. Zo bang was ik toen… Na dit alles voel ik me zoveel lichter, vrolijker, en de liefde in mijn hart is teruggekomen. Ik voel me niet bang meer… Ik ben gelijk naar een vriendin gereden die veel heeft meegemaakt als kind. Zij kon de verandering zien en er kwam bij haar ook van alles los nadat ik haar handen vasthield. We gaan volgende week samen naar Robert om te zien wat Jezus bij haar aan de oppervlakte brengt om te helen. Ik zou iedereen aanraden om sowieso je hart aan Jezus over te geven, Hem te volgen en op Hem te vertrouwen… Hij is een liefdevolle Vader die stukken geneest in je leven. In dit geval nu door ‘n broeder Robert heen….
Dank je Jezus, dank je Robert…voor jullie genezing… liefs Esther

———–

Beste/lieve Robert,
Wat ik gisteren bij jou heb meegemaakt heeft zo’n diepe, onuitwisbare indruk op mij gemaakt en ik moet zeggen, dat ik al 7 jaar naar pijnbestrijders ben geweest en al die mensen hebben niet voor elkaar gekregen wat jij hebt bereikt met je helende reis met Jezus.
Ik ben er nog niet, maar de pijn in mijn voet is zoveel minder, mijn tenen staan ook niet meer zo in een spasme als voorheen. Ik heb alleen nog erge pijn in mijn linker onderarm en mijn linkerhand.
Verder ben ik blijer en optimistischer gestemd, ik geloof zelfs dat ik ook die pijnen kwijt kan raken.
Dat Jezus mij aangeraakt heeft, daarvan ben ik overtuigd.
Ik dank je hartelijk voor je liefdevolle behandeling, ik heb me in tijden (zeg maar rustig 7 jaar)
niet zo goed en optimistisch gevoeld.
Deze helende reis met Jezus raad ik iedereen aan. – Diety

—————-

Lieve Robert,
Ik zal proberen om onder woorden te brengen wat de workshop over aanraking en de helende reis met Jezus met mij gedaan hebben.

Ik heb al vanaf mijn jeugd moeite met lichamelijk aanraken en aangeraakt worden (behalve gelukkig bij mijn dochter). Op de een of andere manier schaam ik me dan en voel me onwaardig. Maar na de workshop  en het consult is de blokkade opgeheven! Ik voel me nog steeds wel wat onwennig maar niet meer beschaamd. Het is dus heel heilzaam geweest.

Ook heeft het me veel geholpen om zelf dingen uit te spreken. Ik denk dat daarmee blokkades worden ontkracht die ik in mijn jeugd mede zelf heb opgeworpen door mijn reactie op de omstandigheden.
Sinds het consult heb ik Jezus al een aantal keer bijna letterlijk tot mij horen spreken. Tot mijn grote vreugde! – Karin

 

————————————-

Beste/lieve Robert,
‘Integer, authentiek en zuiver werkend vanuit je geloof’. Dat is de indruk die ik al had gekregen van de website en dat is vandaag alleen maar bevestigd. Na een kort gesprek waarbij je meteen tot de kern wist te komen was duidelijk dat er vooral op gevoelsniveau heling nodig was. Het kritisch en analyserend verstand dat me vaak helpt maar dat me soms ook grandioos in de weg kan zitten bij het ervaren van de Liefde van God mocht ik even parkeren en we hebben gebeden en ik heb me overgegeven aan helende aanraking: het voelde volkomen veilig en het was werkelijk alsof de plekken in m’n lijf waar verstarring was opgetreden ‘tot leven kwamen’. Thuisgekomen voelde ik me energiek en vol liefde voor Christus.
Robert bedankt en dat je maar veel mensen tot zegen mag zijn met je werk. –  Ellen

————————————-

 

Beste Robert,
Na een bezoek aan jou heb ik veel innerlijke bevrijding en rust ervaren. In 1980 overleed mijn vader na een langdurig ziekbed. Ik was toen nog maar 14 jaar.
Onverwerkt verdriet en pijn sleepte ik met me mee. Ik dacht dat het wel voorbij zou gaan. De vele zoektochten naar andere alternatieven brachten mij geen rust en houvast. Tot ik jouw site “Leven in God” tegenkwam en lezingen bijwoonde in Nieuwegein…
Een helende reis met Jezus heeft mij van veel onverwerkte emoties en verdriet bevrijd. Robert; jouw begeleiding hierin is een onuitwisbare ervaring. De aanraking van Jezus is blijvend. God is liefde en Hij is elk moment daar om ons te helpen in welke omstandigheden dan ook!
Alle mensen raad ik aan deze weg van heling samen met Jezus te maken. – Rene.

Download hier onder gratis het profetisch boekje over de helende reis met Jezus

http://www.leveningod.nl/e-books/een-helende-reis-met-jezus-profetische-boodschap.html

 


Bekijk video op YouTube