Holistisch, Spiritual, Life Coach. Coaching vanuit Gods Liefde!
Johannes 15:8 Mijn Vader wordt verheerlijkt wanneer jullie rijkelijk vrucht dragen

Tel:030-8779344

Genezen en bloeien in Gods Liefde!
  
Nieuw! video cursus

Cursus online 10 video’s, 8 uur onderwijs.
Energetisch Belevend Bijbel lezen.
bijbel-energie-kaft

Gratis e-book

toon_je_schoonheid_cover

Inschrijving
Archief
Behandeling

Spiritualiteit en Zingeving.
Vrede met God.
Vrede met jezelf.
Innerlijke rust.
Relaties.
Opruimen blokkades.
Burn-out.
Depressie.
Chronisch ziek.
Komen in je kracht.
Balans in business.
Lovefulness.
Onzekerheid.
Seksualiteit.
Angsten.
Mensenvrees.
Verslaving.
Verwerken trauma’s.
Hooggevoeligheid.
Paranormaal.
Energetisch genezen.
Holistisch genezen.
Handoplegging.
Doop in Heilige Geest.
Gaven Heilige Geest.
Horen van stemmen.
Entiteiten.
Bevrijding.
Reiniging.
Vrij zijn.
Worden wie je bent.
Bovennatuurlijke ervaringen.
Zinvol leven,
Zinvol sterven.
Vruchtbaar leven.
Vergeven.
Bijna dood ervaring.
Leef je droom.
Leren genieten.
Leren liefhebben.

Intuïtieve Healing massage met gebed

Wat een holistische Healing massage?

Healing massage is een vorm van gebedsgenezing waarbij door middel van handoplegging en oliezalving de genezende kracht van Jezus Christus wordt overgebracht door zegenend gebed. Het doel is je via zegende handoplegging heel diep in tegenwoordigheid van Gods liefde te brengen om Zijn genezende kracht te ontvangen. Ik zegen uitsluitend in de naam van Jezus Christus en geef enkel Zijn kracht door. Handoplegging en oliezalving werd in de Bijbel gebruik door de leerlingen van Jezus om zieken te genezen.
Vaak ervaren mensen een diepe helende aanraking en warme door hun lichaam heen stromen tijdens de uitgebreide zegening.
In deze behandeling combineer ik de reeds door de wetenschap aangetoonde heilzame werking van een liefdevolle aanraking met de handoplegging en zalving met olie zoals Jezus ons dat leert in de Bijbel.

Medische/wetenschappelijk aantoonbare gevolgen van liefdevolle aanraking/massage
Massage verhoogt je serotonine met maar liefst 30 procent. Massage vermindert ook stresshormonen en verhoogt dopamine niveaus, die u helpt nieuwe goede gewoonten te creëren massage vermindert de pijn omdat de oxytocine systeem  pijnstillende endorfines activeert Massage verbetert ook de slaap en vermindert vermoeidheid door het verhogen van serotonine en dopamine en het verminderen van het stresshormoon cortisol.

Intuïtieve door de Heilige Geest geleide gebedsmassage  is een hele mooie maar ook kwetsbare vorm van handoplegging waarbij wederzijds vertrouwen belangrijk is.
Ik ga heel respectvol met je om. Voor mij is het lichaam heilig als tempel van de Heilige Geest.

Het lichaam geeft signalen af om gehoord te worden. Vaak zit er een diepere laag achter de kwaal die om heling vraagt. Via gebedsmassage nemen we de tijd en nodigen Jezus uit om de diepere lagen te helen zodat de genezing kan doorbreken. Aanraking kan daarin ondersteunend zijn.
Op de achtergrond staat eventueel een zacht aanbiddingmuziek op om je geest te ondersteunen zich te richten op God. Je mag ook je eigen muziek meenemen.
Maar soms is juist de stilte goed om je heel diep te richten op de aanraking.

Door middel van het uitspreken van gebed, uitspreken van woorden van leven, stiltes, liefdevolle aanraking, lichte massage van het lichaam, worden lichaam, ziel en geest uitgenodigd zich te openen voor Gods Liefde.
Soms doet een liefdevolle aanraking vanuit Gods Liefde meer dan duizend woorden.
Het gaat bij gebedsmassage niet alleen om het lichamelijke maar ook om de geestelijke genezing/aanraking.
Gebedsmassage is bedoeld om je door liefdevolle aanraking in Jezus naam heel dicht in Gods Liefde te brengen waar je in een bad van Gods Liefde diepe heling kunt ontvangen en Gods Licht kunt toelaten in gebieden waar je vaak niet bij kunt komen met praten of ander vormen van therapie.
Er is heel veel respect en fijngevoeligheid. De aanraking en massage vindt plaats in voortdurend overleg waar jij aangeeft waar je voelt dat aanraking en heling nodig is.

holistische gebedsgenezing

holistische gebedsgenezing

Door zegenende handoplegging op verschillende plaatsen op het lichaam in gebed zul je merken dat verschillende delen van het lichaam weer in contact staan met andere emoties en herinneringen en geestelijk een andere uitwerking hebben. Zo kan Gods Geest diep inwerken in je leven en diepe heling brengen.
Onder leiding van de Heilige Geest gaan we dan naar de wortel/diepere oorzaak van je klacht om daar heling te brengen in Jezus naam. Daar waar Gods Licht/Liefde mag komen vind heling plaats.
Soms is aanraking heel moeilijk voor mensen omdat er negatieve ervaringen zijn. Juist dan kan gebedsmassage heel veel heling geven als je Jezus toelaat in die gebieden van angst en pijn.
Tijdens de massage nodig je de handen van Jezus uit je aan te raken met Zijn Liefdevolle aanraking. Mijn handen zijn slechts een kanaal.
Kom zoals je bent en wees vooral jezelf. Alles mag er zijn. Je onzekerheid, angsten, schaamte. Alles mag er zijn bij God. Juist er gewoon mogen zijn en daarin Gods Liefde uitnodigen geeft heling.
Soms is alleen al het vast houden van handen tijdens een gebedsmassage voldoende om alle heling te ontvangen die je nodig hebt en kunt ontvangen op dat moment.
Tijdens de behandeling lig je op een behandeltafel en wordt je afgedekt met een deken.

zalving met olie ter genezing

zalving met olie ter genezing

Gebruik van olie.
In de Bijbel wordt veelvuldig melding gemaakt van zalving met olie. De leerlingen van Jezus maakte ook gebruik van oliezalving om genezing van Jezus door te geven. Olie is het beeld van de Heilige Geest.
Markus 6:13  En zij dreven vele boze geesten uit en zalfden vele zieken met olie en genazen hen.
Indien gewenst kun je in overleg een zalving met olie ontvangen om de genezende kracht van Jezus extra te bekrachtigen. De gebedsmassage zelf wordt op de huid gegeven met gebruik van olie. Het is belangrijk dat jij je kunt openen voor Gods liefde en een wijze kiest die bij jou past. Ik ben slechts een kanaal. Het is jouw tijd met God. Voor de een werkt aanraking op de huid heel krachtig terwijl de ander juist blokkeert omdat het te dichtbij komt. Ik zie het lichaam als iets heiligs. Je lichaam is een tempel van de Heilige Geest. Elke aanraking gaat in zuiverheid en diep respect vanuit gebed.
Vind je werken op de huid niet prettig dan kun je altijd kiezen voor de helende reis met Jezus. Hierbij blijf je volledig gekleed en kan ook aandacht aan het lichaam worden gegeven.

Wat kan ik van een Healing massage van resultaat verwachten?
Tijdens een gebedsmassage wordt je heel intens in tegenwoordigheid van Gods Liefde gebracht. Gods Liefde brengt altijd genezing. De mate en vorm van genezing zal verschillen per situatie en per persoon is van heel veel factoren afhankelijk. In principe is alles mogelijk omdat voor God alles mogelijk is.
Tijdens de gebedsmassage nodigen we de Heilige Geest uit een wonder van heling te doen.
Het is een liefdevolle heling methode. We gaan geen wonderen afdwingen of opeisen maar ik geloof in de kracht van Liefde en helende aanraking in Jezus naam.
Gebedsmassage is een hele mooie ondersteuning van ander medische behandelingen of therapieën en kan deze soms zelf geheel vervangen als er duidelijke aantoonbare genezing heeft plaatsgevonden.
Ik adviseer echter altijd elke genezing te laten bevestigen door een arts en nooit zelfstandig te stoppen met medicijnen of behandelingen maar af te bouwen in overleg met artsen.
Gebedsmassage richt zich zowel op lichamelijk als op psychische emotionele problemen.
Gebedsmassage is ook uitermate geschikt om je relatie met God een nieuwe impuls te geven omdat je heel diep tijd gaat doorbrengen in Gods Liefde.

Voor wie is de gebedsmassage geschikt?
Deze vorm van gebedsgenezing is met name geschikt voor:

  • mensen die vast zitten in emoties of in hun hoofd en met praten of andere therapieën niet verder komen.
  • mensen die naar energetische geneeswijze, energetisch therapeut zoeken maar zoeken naar iemand die werkt vanuit het christelijk geloof in Jezus naam.
  • mensen met negatieve ervaringen met aanraking en daarin heling willen ontvangen.
  • ziektes en kwalen die een diepere oorzaak hebben
  • mensen met psychosomatische klachten
  • mensen met vage klachten waar artsen niks mee kunnen en daardoor ook vaak niet serieus genomen worden
  • mensen met veel spanning en stress in hun lijf
  • mensen die moeilijk Gods Liefde kunnen ervaren
  • mensen met verslavingen. (Achter elke verslaving zit een leegte. Samen met God gaan we naar die leegte toe en nodigen Gods Liefde daarin uit en pakken zo de oorzaak aan van je verslaving zonder oordeel)
  • mensen die gewoon een bad in Gods Liefde willen ervaren.
  • iedereen ongeacht geslacht, geaardheid, leeftijd, geloof of achtergrond is welkom.

 

Hoe ziet een consult er uit?
Een holistische gebeds massage duurt ongeveer 1,5 uur.
We beginnen met een bakje koffie/thee en een gesprek waarin we doornemen op welke wijze jij de massage wilt ontvangen en welke gebieden aandacht en genezing nodig hebben.
Daarna vraag ik een zegen over de behandeling en nodig in Jezus en de Heilige Geest uit om de behandeling te leiden en genezend aanwezig te zijn.
Indien gewenst zet ik een achtergrond muziek op. Je mag je eigen muziek meenemen.
Maar soms kan muziek ook afleiden en is stilte juist heel mooi.
Je mag dan plaatsnemen op de behandeltafel op de wijze zoals jij dat prettig vind. Neem zelf een handdoek mee om op te liggen.
Je komt om een aanraking van God te ontvangen. Ik ben slechts een kanaal en wil je helpen je te openen voor God liefde.
Dan neem ik ongeveer een uur de tijd om onder leiding van de Heilige Geest mijn handen op te leggen en je te zegenen en woorden van leven uit te spreken of gewoon in stilte aanwezig te zijn en Gods Zijn werk te laten doen. Steeds in afstemming met jou. Jij mag aangeven welk gebied aandacht of heling nodig heeft en als ik iets doorkrijg overleg ik eerst met jou. Ik maak gebruik van olie en lichte massage waarbij de olie een beeld is van de Heilige Geest.
Voel je vrij een vriend/vriendin of partner mee te nemen als jij je daar veilig bij voelt.

Wat zijn de kosten?
Een intensieve holistische gebeds massage van 1,5 uur heeft een vaste prijs van € 75,- incl. BTW.
Vraag een gebedsmassage aan door het aanvraag formulier. Ik neem dan z.s.m. contact met je op voor het maken van een afspraak.
Je kunt daar ook nog een vraag stellen. Bij het telefonisch contact kunnen we ook nog even dingen afstemmen voordat we een definitieve afspraak maken.

Hoeveel behandelingen zijn nodig?
Afhankelijk van de klacht is het aan te bevelen meerdere sessie te doen. Vaak komen er tijdens een behandeling blokkades aan het licht die verder doorgebeden moeten worden. Zeker bij chronische ziektes en ernstige kwalen is er vaak echt tijd nodig en meerdere sessies om Gods Liefde in de diepe lagen te laten doordringen.
Na de eerste behandeling kun je besluiten of dit iets voor je is. Soms is één behandeling al voldoende.
Je hoeft niet perse een klacht te hebben. Het kan ook heerlijk zijn om gewoons eens heel diep Gods Liefde te voelen en meer in je lichaam te komen. We zitten vaak zoveel in ons verstand dat we niet altijd voldoende beseffen dat ons lichaam ook aandacht en liefde nodig heeft. Een Healing massage kan ook klachten voorkomen door op tijd het lichaam aandacht te geven voordat de spanningen zoveel oplopen dat er zich klachten gaan ontwikkelen.

Helende reis met Jezus

Heb je nog vragen? Bel me gerust op 030-8779344. Als ik niet opneem spreek dan een boodschap in. Dan bel ik je zo spoedig mogelijk terug.

Testimonials

Ik had de laatste tijd behoefte aan een christelijke ‘healer’  d.w.z. iemand die niet alleen maar met je bidt maar ook de handen op het lichaam legt zodat er Goddelijke energie kan stromen. Dit omdat ik de laatste tijd erg ziek was. Nu zijn er niet zoveel mensen die op deze manier werken waarbij je echt op een tafel ligt en kan ontspannen en afwacht wat de Heilige Geest doet. Ik moest toen aan Robert denken en nu bleek dat hij hier mee bezig wilde gaan!
Het was een hele mooie ervaring waarbij ik duidelijk genezende energie door zijn handen voelde stromen en de aanwezigheid van de Heilige Geest.
Het ging op een liefdevolle en respectvolle manier waarbij hij alles heel erg openlaat voor wat er komen gaat. Daardoor ontstond er een mooie ‘reis’. Ook krijgt Robert informatie in de Geest door waar de schoen wringt en waar blokkades zitten waar hij dan voor gaat bidden, zoals o.a. een geest van leugen en dood die bij mij zat vanuit het voorgeslacht.
Ook gaf hij me mee waar mijn talenten en gaven lagen en heeft hiervoor gebeden waardoor dit weer meer kon stromen en nog diverse andere dingen.
Al met al zeer de moeite waard! – Tineke

 

—————

 

In de voorafgaande maanden kwam ik er steeds meer achter dat ik mij niet volledig overgegeven had aan God. Er waren blokkades, muurtjes die ik had gebouwd om bepaalde gebeurtenissen en gevoelens weg te stoppen. Er kwam het verlangen om deze muurtjes te doorbreken en mij volledig over te geven aan God. Om Hem bij alles in mijn leven te betrekken, van mijzelf te houden zoals Hij van mij houdt en ten volle Jezus liefde voor mij te aanvaarden. De gebedsmassage kwam op mijn weg en was voor mij het antwoord op mijn gebeden.
Tijdens de gebedsmassage heb ik door de Heilige Geest in mijn diepste wezen de aanraking van God ervaren en Jezus liefde voor mij. God heeft mij laten zien dat Hij vanaf het eerste moment van mijn bestaan bij mij was. Hij kent mij volledig, vindt mij mooi, accepteert mij en houdt van mij. Door het bloed van Jezus, ben ik wit als sneeuw en van waarde voor God. Een enorme bevrijding heb ik gevoeld en het heeft mij innerlijke rust en vrede gegeven!
Het moment na de gebedsmassage, was ook een bijzondere ervaring: mijn hoofd was leeg en er was alleen het gevoel dat ik zweefde. Gezegend en opgetild door de Heilige Geest. Tot in het diepst van mij ziel aangeraakt; zo intens. Opwekkingslied 488 wat we daarna hebben geluisterd verwoorde precies wat ik voelde: “Dan zweef ik op de wind, gedragen door Uw Geest en de kracht van Uw Liefde”.
Het contact met Robert en de wijze waarop hij de gebedsmassage vorm gaf heb ik als heel fijn en integer ervaren. Via Roberts handen heb ik in Jezus naam de genezende kracht van de Heilige Geest ervaren.
De gebedsmassage is een bijzonder moment in mijn leven. De dagen hierna heb ik ervaren dat het werk van de Geest door gaat: muurtjes worden zichtbaar en doorbroken. Alle eer aan God! – Regina

 

—————–

 

De gebedsmassage was een bijzonder helende ervaring voor mij. Zo zuiver en puur en diep verbonden met datgene wat ik de essentie noem. De Essentie in mij in relatie tot God.
In de woorden die Je sprak voelde ik me op een heel diep niveau gezien en bekrachtigd. De aanraking geeft een toegevoegde waarde. het spreekt rechtstreeks tot mijn lichaam, waardoor het op een diep niveau kon ontladen en los laten.
De rest van die dag was ik het liefst in stilte in de omhulling van Gods liefde gebleven. Dat kon niet, maar toen ik later weer in bed lag, kwam het gevoel weer terug. Nu, drie dagen later wilde ik mijn bed haast niet uit, ik voelde me zo aangenaam. het was alsof ik in een Baarmoeder van Gods Liefde lag en mijn gewaar-zijn was heel dicht bij mijn wervels waar ik toestemming voelde dat ze mogen helen en vernieuwen. Ik kon het zo voor me zien, voelen en er in geloven. – Conny

 

zie ook de ervaringen bij de in veel opzichten overeenkomend consult  ‘de helende reis met Jezus’.

 

Hieronder leg ik in een video boodschap nog eens kort uit wat een holistische gebedsmassage is.


Bekijk video op YouTube

 

Lezing over de kracht van aanraking. (50 minuten)
In deze lezing vertel ik hoe ik tot deze vorm van gebedsgenezing ben gekomen.


Bekijk video op YouTube

 

Lezing over de kracht van aanraking deel 2


Bekijk video op YouTube

 

Bijbelse achtergrond voor de helende gebedsmassage.
Markus 16:18   zieken zullen zij de handen leggen en zij zullen genezen worden.
Jezus leert zijn leerlingen om zieken te genezen door handoplegging.
Waarom is handoplegging nodig als het uitsluitend om het gebed en het geloof gaat?
Blijkbaar heeft aanraking een toegevoegde waarde.
Jezus zegt niks over de wijze waarop de aanraking zou moeten plaatsvinden. Jezus zelf raakte mensen ook aan om hen te genezen of te zegenen.
Markus 6:5  En Hij kon daar geen enkele kracht doen; alleen genas Hij enige zieken door handoplegging.
Jezus raakte een melaatse aan.
Mattheüs 8:3  En Hij strekte de hand uit en raakte hem aan en zeide: Ik wil het, word rein. En terstond werd hij rein van zijn melaatsheid.
Jezus raakte ogen aan van blinden
Mattheüs 9:29  Toen raakte Hij hun ogen aan en zeide: U geschiede naar uw geloof.
Jezus raakte angstige mensen aan en nam zo hun angst weg.
Mattheüs 17:7  En Jezus kwam bij hen, raakte hen aan en zeide: Staat op en weest niet bevreesd.
Jezus raakte de tong en oren aan.
Markus 7:33  Hij nam hem terzijde, buiten de schare, en stak zijn vingers in zijn oren, spuwde, raakte zijn tong aan,
Jezus omarmde kinderen.
Markus 10:16  En Hij omarmde ze en hun de handen opleggende, zegende Hij ze.
Jezus deed aan voetmassage
Joh 13: 5  Daarna deed Hij water in het bekken en begon de voeten der discipelen te wassen, en af te drogen met de doek, waarmede Hij omgord was.
Jezus was duidelijk niet vies van aanraking en was Zelf ook heel benaderbaar zowel door mannen als vrouwen.
Johannes 13:23  Een van de discipelen, dien Jezus liefhad, lag aan de boezem van Jezus;
Johannes 12:3  Maria dan nam een pond echte, kostbare nardusmirre, en zij zalfde de voeten van Jezus en droogde zijn voeten af met haar haren; en de geur der mirre verspreidde zich door het gehele huis.
Ook de leerlingen/apostelen van Jezus genazen mensen door aanraking.
Handelingen 5:12  En door de handen der apostelen geschiedden vele tekenen en wonderen onder het volk; en zij waren allen eendrachtig bijeen in de zuilengang van Salomo.
Paulus ging bovenop een jongen liggen die dood was neergevallen en wekte hem tot leven. Paulus bracht zijn hart tegen dat van de jongen.
Hand 20:10 Doch Paulus kwam naar beneden, wierp zich op hem, en sloeg de armen om hem heen, en zeide: Maakt geen misbaar, want er is leven in hem.
Jacobus schrijft in zijn brief dat als er iemand ziek is dat je dan niet alleen voor de zieke moet bidden maar dat je de zieke ook met olie moet zalven.
Jacobus schrijft dat niet zomaar. Blijkbaar heeft hij dat Jezus ook zien doen. Toen de discipelen werden uitgezonden door Jezus bleken ze ook zieken te genezen door hen te zalven met olie.
Dat Jezus ook mensen met olie heeft gezalfd is dus zeer waarschijnlijk ook al staat het niet beschreven in de Bijbel. Uit het feit dat de discipelen mensen zalven met olie kun je opmaken dat Jezus hen dat zo heeft onderwezen.
Markus 6:13  En zij dreven vele boze geesten uit en zalfden vele zieken met olie en genazen hen.
Het Griekse woord voor zalven a’leipho betekent insmeren. Zalven met olie is dus mensen met de handen insmeren met olie. Als je het zo vetaalt komt je dicht in de buurt van massage.Aanraking van diverse lichaamsdelen al of niet in combinatie met insmeren met olie was dus een normaal gebruik in de bediening van genezing om de genezende kracht van Jezus Christus door te geven.
De Bijbel geeft geen beschrijving over hoe de handoplegging of zalving moet plaatsvinden. Blijkbaar is daar veel vrijheid in. Jezus gebruikte zelf ook veel verschillende vormen.Het gaat dan ook niet om de vorm maar om de intentie, de liefde, het geloof achter de vorm.
Liefdevolle aanraking kan heel genezend zijn. Een schouderklop, een aai over de bol, een knuffel, een vriendschappelijke stomp, een kus, een oprechte handdruk. Het zijn allemaal vormen van aanraking die iets moois kunnen overbrengen en genezende kunnen werken. Jezus leefde in volmaakte verbinding met God de Schepper. Gods kracht woonde zo zuiver in Jezus dat Hij zeer krachtig kon helen. Jezus heeft dat ons voorgeleefd en heeft de weg vrijgemaakt zodat ook wij de Heilige Geest van Jezus kunnen ontvangen. Door het ontvangen van de Heilige Geest hebben we dezelfde kracht in ons die Jezus gebruikte om mensen te genezen.Via gebed in Jezus naam mogen we nu deze genezende kracht van de Heilige Geest doorgeven aan hen die heling nodig hebben.
Jezus heeft ons verschillende middelen gegeven die we mogen gebruiken om de genezing van Jezus door te geven.
Handoplegging, omarming, zalven/insmeren met olie, gebed, uitspreken van woorden van God, enz.

In het Oude Testament zien we ook dat muziek een belangrijke helende kracht heeft.
1 Samuël 16:23  En telkens als die geest Gods over Saul kwam, nam David de citer en speelde; dat schonk Saul verlichting, hij voelde zich beter en de boze geest week van hem.
Bij handoplegging werden die delen aangeraakt van het lichaam die genezing nodig hadden. De tong, de oren, ogen, de hand.
De mens is één geheel. Geest, ziel en lichaam zijn één geheel. Als er verstoring van het evenwicht is zal dat invloed hebben op zowel geest, ziel als lichaam.
Bij sommige kwalen in het lichaam zit de oorzaak dieper in de ziel/emoties.
God wil altijd de oorzaak aanraken om heling te brengen tot in het diepst van ons wezen.