Holistisch, Spiritual, Life Coach. Coaching vanuit Gods Liefde!
Johannes 15:8 Mijn Vader wordt verheerlijkt wanneer jullie rijkelijk vrucht dragen

Tel:06-12933267

Genezen en bloeien in Gods Liefde!
  
Seksualiteit als Gods scheppingskracht
Bijbel cursus

Cursus online 10 video’s, 8 uur onderwijs.
Energetisch Belevend Bijbel lezen.
bijbel-energie-kaft

Gratis e-book

toon_je_schoonheid_cover

Inschrijving
Archief

Cursussen/trainingen online

Naast de mogelijkheid om een persoonlijk consult aan te vragen bied ik ook diverse cursussen/trainingen aan die je online kunt volgen vanuit heel de wereld.
Het enige wat je nodig hebt is een internet verbinding. Na betaling zijn de cursussen gelijk 24/7 voor je beschikbaar.

Hieronder staat een overzicht van de cursussen en trainingen die ik op dit moment online heb staan.

  • Ledensite/internetkerk

    De meeste online cursussen staan op de afgeschermde ledensite omgeving. Je kunt deze cursussen volgen zonder lid te worden maar als lid ontvang je korting en zijn er vele andere voordelen.
    Als lid kun je actief deelnemen en zelf topics plaatsen op het forum gebedsverzoek plaatsen, filmpjes delen enz.
    Meer informatie over deze ledensite/internetkerk kun je vinden via onderstaande link.
    https://shop.agapecoach.nl/

  • Helende reis met Jezus online – video cursus

    Via deze cursus ga je diepgaand samen met Jezus terug naar de wortels van je bestaan om daar blokkades op te ruimen waar ze zijn ontstaan. We doen dat aan de hand van de belangrijke leefregel/belofte in de Bijbel.
    Ef 6:2 Eer uw vader en uw moeder (dit is immers het eerste gebod, met een belofte) 3 opdat het u welga en gij lang leeft op aarde.
    Door diep te kijken naar vader/moederliefde en de bijbehorende generatie zegen en vloek. Komt er diepe genezing vanuit de bron.
    https://agapecoach.nl/helende-reis-met-jezus-online/

  • Vrijkomen van angst – video cursus.

    70 dagen, 10 weken lang, 10 video’s onderwijs en 70 dagen dagelijkse bemoedigende Bijbelverzen, korte meditatie en gebed.
    Na uren, dagen, weken en maanden er aan gewerkt te hebben mag ik je deze cursus nu aanbieden en hoop en bid dat deze cursus voor velen tot grote zegen zal zijn.
    Angst is een van de belangrijkste belemmeringen in levens van mensen om tot volle bloei te komen.
    In deze cursus werken we aan een krachtig fundament om vrij van angst te leven.
    https://shop.agapecoach.nl/vrij-van-angst-video-cursus/

  • Heling seksualiteit – video cursus

    Het thema seksualiteit is vaak een onbesproken onderwerp in de kerk. En toch bepaalt het een belangrijk deel van ons leven. Veel mensen worstelen met hun seksualiteit en worstelen met schuld en schaamte en verslaving. Hoe ga je als christen om met je eigen seksualiteit? Hoe reken je af met fouten van het verleden? Hoe ga je om met je seksuele verlangen als je geen relatie hebt?
    In deze cursus geef ik niet alleen helder onderwijs over de schoonheid van seksualiteit zoals door God bedoeld maar laat ook zien dat seksualiteit een geschenk van God is voor iedereen. In deze cursus staan krachtige gebeden voor het verbreken van verkeerde seksuele zielsbanden en voor vragen van vergeving en reiniging.
    https://shop.agapecoach.nl/seksualiteit-als-geschenk-van-god-voor-iedereen-video-cursus/

  • Energetisch Bijbel lezen – video cursus

    In deze cursus neem ik je in 10 video’s in ruim 8 uur onderwijs mee op reis in de Bijbel en help je op een geestelijke/energetische/emotionele wijze de Bijbel te lezen. Ik laat zien aan de hand van wetenschap en voorbeelden uit de natuur en dat God een God van wetmatigheden en principes is die je overal terug kunt vinden. Dus ook in de Bijbel. Het is de kunst die achterliggende goddelijke universele wetmatigheden die beschreven staan in de Bijbel te leren ontdekken/voelen en ervaren. Het gaat niet om de verhalen zelf maar om de verborgen openbaringen in de verhalen van de Bijbel. Ga met mij mee op reis en wordt verrast…..
    https://agapecoach.nl/unieke-video-cursus-energetisch-bijbel-lezen-8-uur-onderwijs/

  • Unieke jaartraining geestelijk groeien.

    In deze training ga je in een jaar tijd door de Bijbel. Aan de hand van 52 video’s onderwijs gaan we elke week een Bijbelverhaal uitdiepen volgens het principe van energetisch Bijbel lezen. We behandelen de meest bekende Bijbel verhalen van het Oude en Nieuwe Testament. Met behulp van bijbehorende vragen help ik je de boodschap toe te passen in je eigen leven. Het is mogelijk om met andere studenten te reageren op de thema’s per video in een daarvoor aangemaakte groep op het forum.
    https://shop.agapecoach.nl/unieke-jaartraining-geestelijk-groeien/