Maandagavond 15 november om 20:00 uur live uitzending + gebedsverzoeken
Live healing: goddelijke gezondheid naar geest, ziel en lichaam

Goddelijke gezondheid richt zich altijd op de hele mens in relatie tot zijn omgeving.
Als er onbalans is in ons leven door ziekte, depressie, burn-out of relatieproblemen, angsten of andere zaken die ons zorgen geven, zoeken we het liefst naar een snelle goedkope oplossing.
We zijn geneigd om alleen het symptoom te bestrijden en niet echt te zoeken naar de oorzaak.
Ook in gebedsgenezing richt men zich vaak op een snelle oplossing via handoplegging.
Maar God werkt niet altijd zo.
God verlangt je te helen naar geest, ziel en lichaam in relatie met je omgeving.
God koninkrijk is breder dan symptoombestrijding.
Juist omdat we zoeken naar goedkope en snelle oplossingen en daardoor verkeerd bidden, is er niet altijd de doorbraak waar we op hopen.
In deze healing sessie ga ik hier dieper op in en geef je handreikingen voor doorbraken in gebieden in je leven waar je al jaren meer worstelt.

Kijk hieronder de opname terug van de live stream.

 

Heb je behoefte aan persoonlijke begeleiding op weg naar heling? Schroom niet en neem gerust contact met me op. Dan kunnen we samen kijken of ik iets voor je kan betekenen en in welke vorm.
https://agapecoach.nl/contactformulier-agape-coach/

Zoek je in deze moeilijke tijd contact met anderen om je geloof te delen? Wellicht de internetkerk ‘Samen Leven in God’ iets voor je.
Zie Kerk zonder muren

Voor mijn werk ben ik voor een groot deel afhankelijk van giften. Veel diensten bied ik gratis aan maar daar zijn voor mij uiteraard wel kosten aan verbonden.
Wi je meehelpen Gods liefde te verspreiden en mij ondersteuning dit werk te blijven doen en uitbreiden?
Geef hieronder je vrijwillige bijdrage. Elk bedrag is welkom.

Bedrag