Innerlijk welzijn

Om je gelukkig te kunnen voelen is het belangrijk dat jij  je geliefd  en gewaardeerd voelt om wie je bent.
Dat geeft een basis van veiligheid om jezelf te kunnen zijn en je te kunnen ontwikkelen tot je mooiste zelf.
Maar juist op dat punt gaat er vaak al veel fout in de eerste jaren van ons leven.
Een onveilige kindertijd.
(emotioneel) afwezige vader en/of moeder.
Traumatische ervaringen in je jeugd.
Ruzie thuis, scheiding ouders.
Je niet geliefd of gewenst voelen.
Gepest worden, seksueel misbruik,
enz enz.

Deze ervaringen zorgen ervoor dat er een onvoldoende basis is om je goed en evenwichtig te kunnen ontwikkelen waardoor er makkelijk angsten, onzekerheid, laag zelfbeeld, schuld, schaamte en een basis gevoel van onveiligheid en niet goed genoeg zijn kunnen vormen.

Dit zijn vaak zulke diepe verstoringen dat ze niet eenvoudig geheeld kunnen worden door gesprekken met psycholoog of therapeuten. Er is meer voor nodig.
Het mooie is dat Gods Liefde dieper heelt dan welke menselijke methode dan ook.
God weet precies wat je nodig hebt en wat er fout is gegaan in je leven.
Jezus heeft Gods Liefde tot expressie gebracht op aarde om jou ziel te helen en je terug te verbinden met Gods Liefde.

Dat is precies wat ik doe tijdens mijn consulten. Samen met Jezus gaan we op reis naar die gebieden in je leven waar diepe heling nodig is.
Er zijn verschillende manieren waarin ik je kan ondersteunen in je proces naar heling met Jezus.

Helende reis met Jezus online

Dit is een traject die je gewoon vanuit huis kunt doen.
In 5 video’s neem ik je mee op weg naar genezing bij de Bron.
Via vaderliefde, moederliefde, zelfliefde en vernieuwd Godsbeeld ga je een nieuwe basis leggen van waaruit je mag leren leven vanuit liefde en veiligheid in Gods Liefde. Een mooi en krachtig programma die al velen tot grote zegen is geweest.

Helende reis met Jezus consult

Tijdens die consult van 1,5 uur in mijn praktijkruimte in Nieuwegein gaan we samen met Jezus op reis naar het specifieke gebied waarin jij een aanraking/heling nodig hebt vanuit Gods Liefde.
Dit consult bestaat uit een gesprek en daarna een langdurige zegening met gebed en handoplegging waarin we op reis gaan met Jezus en de Heilige Geest uitnodigen je daar aan te raken waar heling nodig is.

Coaching tot transformatie 5 sessies.

In dit traject van 5 sessies gaan we dieper in op heling die nodig is volgens een stappenplan.
Dit is met name geschikt voor mensen met diepe en complexere blokkades.
We gaan werken aan de basis van je geliefd weten en je gaat ontdekken hoe kostbaar en waardevol je bent.
Van daaruit ontstaat er ruimte voor genezing en kun je weer voorzichtig gaan dromen van een mooie toekomst.
Je krijgt weer geloof in wie je bent en wat je kunt en kunt stappen zetten richting een nieuwe toekomst samen met God.