Zegening foetus en zwangerschap
Zegening foetus

Je kunt je kindje geen groter geschenk geven dan je kindje nu al op te dragen in Gods handen en een diepe zegen mee te geven.
Kinderen in de baarmoeder voelen en ervaren al heel veel en zijn gevoelig voor sferen, emoties en intenties.
Het ongeboren kindje van Elisabeth, de moeder van Johannes de doper, sprong op van blijdschap toe deze de stem van Maria hoorde die zwanger was van Jezus.

Lukas 1:44  Want zie, toen het geluid van uw groet in mijn oren klonk, sprong het kind van vreugde op in mijn schoot.

God is intensief en actief betrokken bij de ontwikkeling van je kindje.

Psalmen 139:13  U heeft mij gemaakt, mij in de buik van mijn moeder gevormd. 14  Ik prijs U, want het is een wonder
hoe U mij heeft gemaakt. Alles wat U heeft gemaakt, is bijzonder. Ik weet dat heel goed.

Ongeboren kinderen zijn heel gevoelig voor de geestelijke sferen en nemen meer waar dan men vaak denkt.
Daarom is het zo belangrijk je kindje nu al te omringen met liefde en zegeningen.

Bij veel mensen gaat het hier al mis. Velen zijn niet verwekt in liefde, groeiden in de buik terwijl ze niet gewenst waren of waren omringd door spanning, zorg en ruzie. Ongeboren kinderen slaan deze emoties op in hun systeem. Gelukkig kan Jezus dit alles weer helen maar hoe mooi is het om je kindje al in de baarmoeder te omringen met liefde en zegeningen in gebed.

Speciaal voor dit ongeboren wonder van God heb ik het op mijn hart gekregen om een zegen consult te ontwikkelen.
Samen met je partner (of vriendin) nodig ik je uit om een uitgebreide zegening te ontvangen voor je ongeboren kindje.
We nemen hierin ook mee de zwangerschap, de geboorte en bidden voor schoonwassing voor eventuele negatieve dingen die zijn doorgegeven vanuit het voorgeslacht.
Deze zegening is zowel voor ongeboren kindje van God als voor jou zelf en je partner een weldaad.
Samen nu al je kindje opdragen in de handen van Jezus, nog voordat het deze wereld in gaat waarin ook de duisternis aanwezig is, is een geweldig geschenk voor jou en je kindje.

Je kunt contact met me opnemen via het aanvraagformulier of me bellen 06-12933267

http://agapecoach.nl/contactformulier-agape-coach/

Het consult beginnen we met een gesprek waarin je de ruimte krijg om aandachtspunten te noemen voor de zegening. Zorgen, klachten, gezondheid, erfelijkheid, geboorte, toekomst, relatie enz.
Daarna ga ik uitgebreid deze dingen bij God brengen en ga ik je kindje uitgebreid zegenen onder leiding van de Heilige Geest en woorden van liefde en leven uitspreken over dit ongeboren kindje in Jezus naam.